Inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Yvonne Fokkens - WaarBenJij.nu Inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Yvonne Fokkens - WaarBenJij.nu

Inpakken en wegwezen

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

30 Juli 2012 | Nederland, Sneek

Morgen is het zover! Jeltje en ik vliegen naar Azië! 11 uur is op de Hanckemastins nog een uitzwaai-momentje, daarna is het tijd om de vlucht van 4 uur op Schiphol te halen. Onze bestigste vriendinnen en steun en toeverlaten, Ingrid en Janneke, zetten ons af in Amsterdam, voordat ze zelf even een dagje gaan shoppen ;)

Maar eerst: Back-pakken!!!
Daar ga ik nu toch maar eens mee beginnen dan..

• 30 Juli 2012 - 12:24

Ing:

3p's: pil, paspoort, portemonnee... En klaar! Tot moggel meis!

• 30 Juli 2012 - 21:57

Margriet:

Yes gelukt, ben er in. Nou nogmaals: lachen gieren brullen, alle zijwegen ingaan de jullie tegenkomen, aliens vermeiden, alleen met leuke (of lekkere) vreemde mensen praten, Jeltje lekker haar gang laten gaan als ze weer eens het gesprek aangaat met haar kleding en genieten genieten genieten! Dag lieve chica's! x

• 02 Augustus 2012 - 22:13

Anita :

Hey dames,
    Hopelijk hebben jullie een goeie reis gehad. Ben zeer benieuwd naar jullie eerste reisverslag en wacht dan ook met smart af!!

Liefs Anita

• 13 Augustus 2012 - 22:39

Lisan:

Hey Jeltje & Yvon,
    Ik ben benieuwd hoe het moet jullie gaat!
    Ik ben ook erg benieuwd naar foto's en verhalen!

Nog heeeel veel plezier!

Dikke kus, Lisanne.

Ps:
    Sterre mist Yvonne ook heel erg,
    bijna elke ochtend roept ze aan het traphekje: ' ytonne !! '