Vamos! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Yvonne Fokkens - WaarBenJij.nu Vamos! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Yvonne Fokkens - WaarBenJij.nu

Vamos!

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

12 Januari 2014 | Nederland, Leeuwarden

Hallo iedereen! En doei!

Gisteravond heb ik weer een top afscheidsfeestje gehad! Nu is het tijd om weer in te pakken. Vanavond laatste avondje en nacht in Leeuwarden. Morgen (maandag) verhuis ik terug naar m’n ouders waar ik m’n inboedel even netjes zal opstapelen en m’n backpack weer vol zal duwen! Woensdag brengen m’n ouders me naar Nick, m’n reisgenootje uit het zuiden des lands! Dan vliegen we donderdag vanaf Düsseldorf naar Madrid en door naar Buenos Aires, Argentinië, waar de tijd 4 uurtjes eerder is en waar het dan ongeveer 30 graden zal zijn.. Nice!
We komen 17 januari aan en hebben een ticket terug op 16 april vanuit Bogota, Colombia. Maar kijkend naar mn vorige reisverslagen dek ik mezelf in door niet te beloven in dit vliegtuig te stappen..

Bedankt voor de afgelopen 6 maanden toptijd in Nederland, het wordt tijd deze website weer in ere te herstellen en dus even ergens anders kijken!

• 12 Januari 2014 - 18:26

Lowiena:

Wij wenzen jou een top tijd en zoal ik al eerder zei geniet en pas goed op jezelf

• 12 Januari 2014 - 20:12

Jildau: